❖ ❖ ❖ ❖ ❖ ❖ ❖ ❖ ❖ ❖ ❖ ❖ ❖
Camere Casa Capsa

politica de confidentialitate


Prin navigarea pe acestui web-site va exprimati acordul cu Politica de Cookies si Politica de Confidentialitate.

Politica de Cookies
Ce se înțelege prin cookie-uri?
Cookie-ul este un fişier text de mici dimensiuni pe care un site îl salvează în calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră mobil atunci când îl vizitaţi. Datorită cookie-urilor, site-ul poate reţine de exemplu, pe o perioadă de timp, acţiunile şi preferinţele dumneavoastră (login, limbă, dimensiunea caracterelor şi alte preferinţe de afişare). Astfel nu mai trebuie să le reintroduceţi ori de câte ori reveniţi la site.
Ce cookie-uri folosim?
pentru a colecta statistici anonime privind modul în care aţi ajuns pe site;
pentru a colecta statistici anonime privind paginile vizitate;
pentru a colecta statistici anonime privind durata vizitei;
pentru a colecta statistici anonime privind localizarea geografica(tara din care s-a accesat sit-ul);
cookie-uri pentru a colecta statistici anonime privind conversia(o rezervare de exemplu);
Informaţiile asociate cookie-urilor nu sunt utilizate pentru a vă identifica personal. Cookie-urile nu sunt folosite în alte scopuri decât cele descrise aici.
Cum puteţi controla cookie-urile?
Puteţi controla şi/sau şterge cookie-urile după cum doriţi – pentru detalii, consultaţi site-ul aboutcookies.org. Puteți șterge toate cookie-urile din calculatorul dumneavoastră și puteți seta majoritatea browserelor să blocheze plasarea acestora. Dacă faceţi acest lucru, este posibil să fiţi nevoit să setaţi manual unele preferinţe, de fiecare dată când vizitaţi site-ul. De asemenea, s-ar putea ca unele servicii sau opţiuni să nu funcţioneze.

Politica de Confidentialitate
1.
CASA CAPSA prelucrează datele următoarelor categorii de persoane fizice, în funcție de scopul prevăzut la punctul 2:
clienți/ potențiali clienți;
vizitatori;
abonați;
angajați;
2.
Conform cerințelor Regulamentului UE nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, CASA CAPSA are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale care îi sunt furnizate despre categoriile de persoane fizice prevăzute la punctul 1.
Scopul colectării și prelucrării datelor este furnizarea de servicii hoteliere și de turism la toate locațiile la care Societatea are deschise puncte de lucru și unde furnizează servicii hoteliere și de restaurant. Datele furnizate pot fi utilizate și pentru reclamă, marketing și publicitate, în legătură cu serviciile hoteliere și de turism.
Clientul este de acord cu furnizarea datelor cu caracter personal și înțelege că serviciile hoteliere și de turism nu pot fi prestate fără furnizarea datelor personale solicitate de CASA CAPSA.
3.
Informaţiile despre clienţi pot fi folosite de CASA CAPSA doar în scopuri asociate comercializării serviciilor şi produselor proprii, cum ar fi:
prestarea serviciilor hoteliere și de turism;
efectuarea de rezervări prin sistemele de rezervare online sau offline utilizate de Societate;
procesarea comenzilor și a contractelor;
completarea fișei de cazare și efectuarea formalităților de plată;
facturare, întocmire situații contabile și declarații fiscale;
soluţionarea cererilor, întrebărilor sau a reclamaţiilor făcute de către clienţi;
oferirea de produse şi/sau servicii către client;
contactarea inclusiv prin poştă, email, fax, mesaje text sau telefon în legătură cu oferte de produse şi servicii;
înregistrarea informaţiilor despre clienţi în vederea alocării sau oferirii recompenselor, reducerilor şi a altor beneficii, precum şi pentru satisfacerea altor cereri sau cerinţe ale clienţilor;
realizarea unui interes legitim al societății sau al terțului căruia îi sunt dezvăluite datele.
4.
Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către societate și pot fi comunicate, fără a se limita la, următoarelor categorii de destinatari:
persoanei vizate;
reprezentanții legali ai persoanei vizate;
angajati ai societății;
alte persoane fizice sau juridice care prelucrează datele personale în numele societății, cu excepția împuternicitului acesteia;
autoritate judecătorească;
autorități publice centrale;
societăți bancare.
5.
În conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016, CASA CAPSA aduce la cunoștința Clientului următoarele:
Datele cu caracter personal vor fi stocate timp de 5 ani după împlinirea termenului de prescripție a eventualelor creanțe bugetare ale societății noastre față de Bugetul de Stat.
Clientul are dreptul de a solicita CASA CAPSA, accesul la datele cu caracter personal, rectificarea sau ştergerea acestora sau restricţionarea prelucrării. Clientul are dreptul de a se opune prelucrării, precum şi la portabilitatea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, persoanele pot adresa o cerere scrisă, datată și semnată, la sediul societății.
Clientul are dreptul de a depune o plângere la ANSPDCP în cazul în care constată o încălcare a obligațiilor CASA CAPSA, referitoare la protecția datelor cu caracter personal.
Datele personale ale Clientului sunt furnizate CASA CAPSA în temeiul prezenteleor condiții generale și sunt necesare în vederea facturării serviciilor prestate de CASA CAPSA.

Dacă unele din datele despre Dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil!